keskiviikko 10. elokuuta 2011

Toinen viikko

Punnitus aamulla. Tulos edelliseen viikkoon nähden -500g. Tyytyväinen olen, vaikka toisaalta tuntuu että kyllä se läski vaan on tiukassa.

Paino on nyt siis 115,5 kg. Tämän verran olen painanut viimeksi syksyllä 2009. 

Hehkutan edelleen kalorilaskuria. Mulla ei tästä hommasta tulisi mitään, jos laskuri ei pitäisi mua kartalla syömistäni määristä. Lisäksi se, että paino putoaa kun kalorirajoitusta noudattaa, antaa mulle just sellaista uskoa, että tällä kertaa MINÄ voin ONNISTUA. Painonpudotus ei ole mahdotona, eikä korkeampaa matematiikkaa. Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, paino putoaa. Tämä monille itsestään selvä asia pitää mulle vääntää näemmä todella paksusta rautalangasta.

Hyvillä mieliin siis eteenpäin.


2 kommenttia:

  1. Hei hienoa! Hyvin sujuu! Mä ihailen hurjan paljon ihmisiä, jotka pystyvät tuohon kalorinlaskemiseen. Vaikka kai se pitäisi itsekin opetella siihen.

    VastaaPoista
  2. Hyvä pudotus! Kyllähän sitä haluaisi niin kovasti mennä vauhdilla sinne tavoitelukuun, mutta viisaammat väittää hitaamman pudotuksen olevan pysyvämpää :)

    Itse käytän satunnaisesti Kiloklubia ja aina kun sitä jaksaa käyttää, paino putoaa. Kyllästyn kuitenkin helposti tietokoneella hyppimiseen ja ruokamäärien kyttäämiseen. Olisi se kyllä itsellekin erinomainen tapa saada paino paremmin laskuun.

    Hyvää loppuviikkoa!

    VastaaPoista